Ytterligare förstärkning av Rescos ledning

Ytterligare förstärkning av Rescos ledning Lena Wedmalm har anställts som vvd på Resco med ansvar för försäljning och marknad. Lena Wedmalm kommer närmast från IBM där hon de senaste åren innehavt tjänsterna som marknadsdirektör på IBM Mjukvaror, som ansvarig för IBMs serverförsäljning samt arbetat på IBMs huvudkontor i Paris. I och med köpet av webbyrån Reference har Resco etablerat sig som en av de största svenska Internetkonsulterna. "Jag lockades av Rescos nya position.", säger Lena Wedmalm ny vvd på Resco och fortsätter: "Den Internetkonsult som kommer att lyckas är den som förstår kundens verksamhet och som lyckas kombinera visioner och kreativitet med högkvalitativt genomförande." "Lena Wedmalm blir en kraftfull förstärkning i ledningsgruppen och hon kommer att fokusera på att utveckla nya affärer med våra kunder.", säger Torstein Johansen, vd på Resco. Lena Wedmalm tillträder tjänsten som vvd den 1 december 1999. Kontaktpersoner Lena Wedmalm, vvd Resco 0708-90 30 02 (lena.wedmalm@resco.se) Torstein Johansen , vd Resco 0706-65 65 10 Fredrik Härén, Informationsansvarig Resco 0705-86 18 18 Växel Resco, 08-519 03 000 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/25/19991125BIT00190/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/25/19991125BIT00190/bit0002.pdf