Påminnelse: Inbjudan till telefonkonferens i samband med publiceringen av Rezidors delårsrapport för tredje kvartalet

Rezidor Hotel Group publicerar sin delårsrapport för tredje kvartalet måndagen den 29 oktober 2007 och inbjuder härmed till en telefonkonferens samma dag kl 15.30 CET (europeisk vintertid). Konferensen går att följa på www.rezidor.com där det också kommer att finnas en fullständig rapport.

Under telefonkonferensen presenterar Kurt Ritter, koncernchef och VD, och Knut Kleiven, vice VD och CFO, resultatet för tredje kvartalet. Efter presentationen ges tillfälle att ställa frågor.

Den som vill delta per telefon ska ringa följande nummer:

Storbritannien: +44 20 3023 4416

USA, avgiftsfritt: +1 866 966 5335
USA: +1 646 843 4608

Sverige, avgiftsfritt: +46 8 50 52 04 24
Sverige: 0200 89 63 77

En repris kommer att finnas på ROW +44 20 8196 1998, kod 195424#.

Välkommen!