RhoVac AB deltar vid BIO-Europe Spring i Amsterdam samt två svenska investerarevent.

RhoVac AB (”RhoVac”) meddelar 2018-03-02 att bolaget kommer att närvara vid BIO-Europe Spring den 12-14 mars 2018 i Amsterdam. Rhovac kommer även att delta och presentera sin verksamhet på Life Science-dagen den 7 mars 2018 i Göteborg och på BioStock Live den 20 mars 2018 i Stockholm.

RhoVac kommer närvara vid BIO-Europe Spring i Amsterdam den 12 - 14 mars 2018. BIO Europe-Spring är en av de större biotech-konferenserna i Europa och i år förväntas över 1000 bolag vara representerade på konferensen (https://ebdgroup.knect365.com/bioeurope-spring/). Evenemanget ger RhoVac möjligheten att presentera bolaget och dess cancervaccin RV001 för Key Opinion Leaders inom industrin samt inför investerare och potentiella forskningspartners.

RhoVacs VD Anders Ljungqvist kommer att presentera status och planer för bolagets läkemedelskandidat RV001 på LifeScience-dagen i Göteborg den 7 mars 2018. Eventet arrangeras av InWest Corporate Finance och nyhetsbyrån Finwire och anmälan till detta event sker via http://www.lifesciencedagen.se/anmaumllan.html.

Anders Ljungqvist kommer också att presentera på BioStock Live den 20 mars 2018 i Stockholm. Eventet arrangeras av BioStock och Nyhetsbyrån Direkt. Anmälan öppnas den 6 mars 2018.