RhoVac AB deltar vid Nordic Life Science Days och Aktiedagen

RhoVac AB (”RhoVac”) kommer som ett naturligt steg i den internationella kommunikationen att deltaga vid Nordic Life Science Days i Malmö i september 2017. Bolaget kommer även att presentera vid Aktiedagen i Göteborg under samma månad.

RhoVac, ett bioteknologibolag i klinisk utvecklingsfas, fortsätter den ökade internationella fokuseringen och deltar vid Nordic Life Science Days i Malmö den 13 - 14 september 2017. Nordic Life Science Days är Nordens största partnerkonferens för life science-industrin. Sedan starten 2013 har evenemanget skapat en plats för intressenter inom industrin att träffas.

Dessutom ger högkvalitativa presentatörer inblick i de senaste trenderna inom vetenskap och näringsliv. Nordic Life Science Days lockar ledande beslutsfattare från bioteknik, pharma och medtech samt finans, forskning, policy- och tillsynsmyndigheter. Evenemanget ger RhoVac möjligheten att presentera bolaget och dess cancervaccin RV001 för en rad internationella läkemedelsbolag och andra potentiella investerare vid individuella möten. RhoVac kommer att deltaga med tre representanter vid detta evenemang.

Dessutom meddelar RhoVac att VD Anders Ljungqvist kommer att presentera bolaget, status avseende utvecklingsprojekt samt bolagets planer för 2017/2018 på Aktiedagen i Göteborg den 25 september 2017, kl. 14.30. Aktiedagen hålls på Svenska Mässan, lokal H1, Mässans Gata 24, Göteborg.