Ripasso Energy tidigarelägger bokslutskommuniké

Ripasso Energy tidigarelägger offentliggörandet av bokslutskommuniké i anledning av bolagets konvertibelemission

Ripasso Energy AB har, mot bakgrund av att bolaget avser att offentliggöra ett prospekt på eller omkring den 6 februari 2019 i anledning av bolagets konvertibelemission beslutad av extra bolagsstämma den 16 januari 2019, beslutat att tidigarelägga offentliggörandet av bolagets bokslutskommuniké. Bokslutskommunikén kommer att offentliggöras måndagen den 4 februari 2019 istället för den 12 februari 2019 så som tidigare meddelats.

Avstämningsdag hos Euroclear Sweden AB för fastställande av vilka som har rätt att erhålla teckningsrätter i konvertibelemissionen är den 7 februari 2019. Sista dag för handel med aktier i Ripasso Energy inklusive rätt till deltagande i konvertibelemissionen är den 5 februari 2019. Aktierna i Ripasso Energy handlas exklusive rätt till deltagande i konvertibelemissionen från och med den 6 februari 2019.

Sven Ljungberg, Kommunikationschef Ripasso Energy AB,  ir@ripassoenergy.com.