RKS AB (publ) bjuder in till Analytikerträff

RKS AB (publ) bjuder in till Analytikerträff Torsdagen den 15 februari lämnade IT-konsultbolaget RKS bokslutskommuniké för år 2000. RKS VD, Ingemar Söderlind, kommenterar rapporten och presenterar bolaget över frukost i morgon tisdag den 20 februari kl 08.00 på Operaterrassen, Stockholm. Anmälan till traffar@fti.se Presentationen finns tillgänglig på www.financialhearings.com 20 februari kl 15.00 Välkommen! RKS AB (publ) RKS är ett IT-konsultföretag som erbjuder kvalificerade konsulttjänster, integrerade affärslösningar och kompletta elektroniska handelslösningar mellan företag. Kunderna är stora och medelstora företag och organisationer som till stor del baserar sin konkurrenskraft på att effektivt utnyttja informationsteknik. RKS har 18 kontor i Sverige, drygt 360 medarbetare och är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information http://www.rks.se. För ytterligare information, kontakta: RKS Karin Ekman, tel 070-523 87 email:karin.ekman@rks.se Informationschef 54 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/19/20010219BIT01070/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/19/20010219BIT01070/bit0002.pdf