Rubicon Life Science AB (publ) inbjuder till webbhearing med VD Fredrik Florberger fredag 30 mars 2012 kl 10.00

Fredag 30 mars 2012 kl 10.00 till 10.40 kommer Fredrik Florberger, VD i Rubicon Life Science AB (publ) (tidigare Orasolv Products AB), att finnas tillgänglig för frågor via den webbhearing som arrangeras på AktieTorgets webbplats.

Alla är välkomna att delta i diskussionen och har möjlighet att ställa frågor både i förväg och under hearingen. För information se www.aktietorget.se.

Teckningsperioden för företrädesemissionen är från och med den 21 mars till och med 4 april 2012. Memorandum, folder och anmälningsblankett för teckning finns att tillgå på bolagets hemsida www.rubiconlifescience.se och på AktieTorgets hemsida www.aktietorget.se.

Fredrik Florberger
VD Rubicon Life Science AB
E-mail: fredrik.florberger@rubiconlifescience.se

Om oss