Inbjudan till Q1-presentation den 21 december

RNB RETAIL AND BRANDS publicerar sin delårsrapport för första kvartalet räkenskapsåret 2017/18 (september – november 2017) torsdagen den 21 december 2017 klockan 07:30.

RNB RETAIL AND BRANDS bjuder in investerare, analytiker och media till en presentation av kvartalsrapporten där vd Magnus Håkansson och ekonomi- och finansdirektör Kristian Lustin kommenterar rapporten. Presentationen hålls den 21 december klockan 09.30 och går att följa via telefonkonferens eller audiosändning.

För att delta vid presentationstillfället vänligen ring telefonnummer:

+46 8 566 426 62 (Sverige)
+44 20 300 898 03 (Storbritannien)
+1 855 753 2236 (USA)

För att delta via audiocast använd denna länk:

RNB Q1 1718

Presentationen sker på svenska och följs av en frågestund. Frågor går att ställa muntligen via telefonkonferensen eller skriftligen via audiosändningen. Ingen föranmälan krävs.

Denna information är sådan information som RNB RETAIL AND BRANDS AB är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 7 december 2017 klockan 17.00.

08-410 520 02, 0768 87 20 02,

Kristian Lustin, CFO, RNB RETAIL AND BRANDS AB
08-410 524 63, 0768 87 24 63,
e-post: kristian.lustin@rnb.se

RNB RETAIL AND BRANDS äger, driver och utvecklar butiker inom mode, konfektion, accessoarer, juveler och kosmetik med fokus på service och köpupplevelse utöver det vanliga. Försäljning bedrivs i huvudsak i Skandinavien genom butikskoncepten Brothers och Polarn O. Pyret, samt i butiker på varuhusen NK i Stockholm och Göteborg. RNB RETAIL AND BRANDS har verksamhet i 10 länder. RNB RETAIL AND BRANDS aktie är sedan 2001 noterad på Nasdaq Stockholm.

Taggar: