Inbjudan till pressträff

Report this content

Roadscanners Sweden AB har härmed nöjet att inbjuda till pressträff med presentation och demonstration av en ny unik mobil vägklinik kallad Road Doctor Survey Van. Utrustningen erbjuder en smart och kostnadseffektiv lösning som kartlägger underhållsbehovet för våra vägar och järnvägar.

Tid: 28 maj, klockan 14.00
Var: Klubbhuset på Maskinexpo bygg- och anläggningsmässa, STOXA norr om Stockholm
För vägbeskrivning se nedan.
Program: Inledning av Jan Hermansson, S.C.O.P. AB
Presentation, Roadscanners Oy av företagets CEO och
VD Timo Saarenketo, PhD
Produktpresentation av Svante Johansson, M.Sc Civil Eng,
Roadscanners Sweden AB

I samband med pressträffen kommer en lättare måltid att serveras. Efter den teoretiska delen, som beräknas att ta omkring 45 minuter, kommer de inbjudna att förflytta sig utomhus för en demonstration av Road Doctor Survey Van.

Parallellt med pressträffen pågår mässan Maskinexpo på STOXA. Roadscanners har en egen monter på mässan med nummer 610 som ligger ett stenkast från STOXAs klubbhus.

Kortfattat produktunderlag
Bifogat med denna inbjudan finner du en kortfattad presentation av den nya produkten samt Roadscanners som företag. Efter pressträffen den 28 maj kommer ett fullödigt pressmaterial att delas ut. Pressträffen ger dessutom möjlighet för de inbjudna att mera fördjupat studera de omedelbara och unika fördelarna med Roadscanners nya diagnostiseringssystem Road Doctor Survey Van.

Svar på inbjudan
De inbjudna till pressträffen, det vill säga media samt andra nyckelpersoner och institutioner som arbetar med underhåll av vägar och järnvägar i Sverige, ombeds att meddela om de kommer att närvara vid pressträffen. Sänd ditt svar till epostadressen: info@pdworld.com.

För övrig information ombeds de inbjudna att ta kontakt med följande personer:

Svante Johansson
Epost: svante.johansson@roadscanners.se

S.C.O.P. AB (arrangör av pressträff)
Jan Hermansson
Epost: jan.hermansson@pdworld.com

Hjärtligt välkomna!
Roadscanners Sweden AB

Så här hittar du till Roadscanners pressträff på Maskinexpo, STOXA, 28 maj, kl 14.00

Presentationen äger rum i STOXAs klubbhus som ligger i direkt anslutning till mässområdet. Om du kommer med bil hänvisar vi till att du parkerar på pressparkeringen som ligger intill klubbhuset.

Som pressackrediterad får du tillgång till pressparkeringen samt går in kostnadsfritt även på Maskinexpo-mässan. Klicka på länken Pressackreditering nedan.

Om du inte arbetar inom media men fått inbjudan till presseventet går du in på mässan som VIP-gäst. Klicka på länken nedan för att skriva ut fribiljetter och parkeringstillstånd.

Pressackreditering med gratis inträde på mässan och parkeringstillstånd på pressparkeringen

VIP-Gäster. Fribiljetter till mässan och parkeringstillstånd

Karta

Taggar: