Informationsbrev

Året har precis börjat och med det känner jag att nya möjligheter väntar!

Planeringen för de mässor vi skall ställa ut på är i full gång.
Vi är i skrivande stund anmälda till följande mässor under vinter/vår 2016:

-       Formex i Älvsjö den 20-23 januari
-       Show Case i Dublin den 24-27 januari
-       Smycka i Stockholm den 4 februari
-       Spring Fair i Birmingham den 7-11 februari
-       GSW Messut i Helsingfors den 9-10 april

Som sagt, nu på onsdag öppnar Formex i Älvsjö och det skall bli trevligt att träffa alla kunder och kollegor i branschen, samt att få visa våra nya smyckekollektioner. Mer information om hur mässorna har gått kommer löpande. Vi kommer även att presentera bilder från mässorna på våra sociala medier.

Året har som sagt precis börjat och jag hoppas på att inom kort komma med mer information om allt som jag tidigare kommunicerat om. Min förhoppning är våra agenter och underagenter som jag tidigare kommunicerat om, under första halvan börjar ge ringar på vattnet och att vi kan se positiv effekt av detta.

Vår aktie har senaste tiden stigit i värde, det har blivit en markant större handel och antalet aktieägare har ökat. Med denna avslutning, som självklart är glädjande för mig, ber jag om att få önska en fortsatt bra dag.