Sveriges säljguru släpper ny bok.

Konsten att vara säljare presenterar tänkvärda insikter som lyfter professionalismen upp till en högre nivå. Boken bryr sig inte så mycket om säljknep, teorier och modeller utan pekar i stället på den filosofi och de idévärden som skapar en tänkande säljare. Förhoppningen är att läsaren stannar upp en stund och lyssnar inåt. Och tänker efter för att få säljet att brinna.

Är man en av dem som söker enkla lösningar kan man läsa boken som vilken god bok som helst – och få en hel del användbara råd. Men är man en person som ser, hör och känner helheten i försäljning kommer den att nå betydligt djupare. Läsaren kommer att känna säljbudskapet i magen, hjärtat, huvudet, ja ända in i märgen.

Konsten att vara säljare finns som e-bok hos internetbokhandlarna.

Om författaren:

Rolf Laurelli är lärare i att göra affärer och en av Sveriges mest erfarna experter på försäljning. Han är affärspedagog och säljkonsult i Svenska Konsulthuset samt ständig sekreterare i Svenska Säljakademin. Han är också redaktör för Bonniers Ledarskapshandbok i Säljledning. Rolf har i åtta år varit förbundsordförande i Säljarnas Riksförbund och är författare till ett trettiotal böcker och många artiklar om försäljning. Läs mer om Rolf här.

Om förlaget:
Roos & Tegnér är bokförlaget som satsar på kvalitativ skönlitteratur med humor och underhållning som nyckelord samt högklassig facklitteratur. Besök gärna vår hemsida.

Om oss

Roos & Tegnér är ett av Sveriges ledande fackboksförlag. Vi tror att ord kan göra skillnad. Att vi genom att sprida kunskap, idéer och inspiration kan bidra till att människor utvecklas. Roos & Tegnérs utgivningsområden är främst personlig utveckling, trädgård, affärslitteratur, resor, inredning och humor. Vår verksamhet präglas av både djup och bredd, och vi kombinerar det mindre förlagets själ och personliga engagemang med det större förlagets förmåga att nå ut.