NK Personal Shopping KIDS lanseras till skolstart

Report this content

Inför skolstart är det mycket som ska inhandlas och fixas och nu lanseras konceptet NK Personal Shopping KIDS som erbjuder hjälp med allt inför skolstart till föräldrar med barn i åldrarna 6-15 år.

- Vi ser en ökad efterfråga på Personal Shopping och erbjuder nu den nya tjänsten till stressade föräldrar som har brist på tid. Vi kommer att hjälpa familjer med det som behövs inför höststarten där vi plockar ihop och ordnar allt på en timme, säger Lisa Rogalin, grundare av Rosenrummet och NK Personal Shopping.

NK Personal Shopping KIDS är en service som vänder sig till föräldrar med barn i åldrarna 6-15 år som erbjuder service med inköp inför hösten och skolstarten. Familjen får hjälp med inköp av allt från pennor och böcker till skolväska och idrottskläder. Tjänsten kostar 1 495 kr.

För mer information vänligen kontakta Lisa Rogalin, grundare av Rosenrummet och NK Personal Shopping, lisa.rogalin@rrnk.se, tel. 070-441 40 10
 eller Helena Walfridsson presskontakt för Rosenrummet, helena@editk.se, tel. 073 663 76 12

Rosenrummet som idag driver och NK Personal Shopping och NK Beauty Lounge är en privat miljö för stil och skönhet. Konceptet erbjuder kunder en personlig shoppingupplevelse. I konceptet ingår Personal Shopping, Personlig Stylist, Garderobsrensning samt Bröllop. Konceptet drivs av stilexperten Lisa Rogalin som startade Rosenrummet NK Personal Shopping 2010.

Taggar:

Snabbfakta

Citat

Lisa Rogalin, grundare av Rosenrummet och NK Personal Shopping.