Anmälan öppen till European Business Awards 2017-2018

Report this content

Nu öppnar anmälan till European Business Awards. Tävlingen som är inne på sitt 11:e år är Europas största i sitt slag där hela 33 000 företag från 34 länder deltog föregående år.

Tävlingen är till för att ge ett erkännande och marknadsföring till företagsframgångar runt om i Europa, därtill även stärka nätverkandet mellan dessa företag.

För att registrera eller nominera ett företag går ni in på www.businessawardseurope.com. European Business Awards är oberoende, utan anmälningsavgifter och öppen för alla typer av organisationer. Information om tidigare års vinnare återfinns också på hemsidan.

De företag som registrerar sig eller blir nominerade har chansen att vinna i en av följande tolv kategorier:

1. The RSM Entrepreneur of the Year Award
  2. The ELITE Award for Growth Strategy of the Year
  3. The Award for Innovation
  4. The Award for International Expansion
  5. The Social Responsibility and Environmental Awareness Award
  6. The New Business of The Year Award
  7. The Workplace and People Development Award
  8. The Customer and Market Engagement Award
  9. The Digital Technology Award
  10. The Business of the Year Award with Turnover € 0 - 25M
  11. The Business of the Year Award with Turnover €26M - 150M
  12. The Business of the Year Award with Turnover €150 +

-Sverige har tidigare haft fina framgångar i tävlingen med vinnare såsom Samhall, Mycronic och Chas Visual Management. Vi på RSM i Sverige vet att tävlingen ger en bra möjlighet för de deltagande företagen att synas både nationellt och internationellt och vi hoppas att vi får fler vinnare framöver, säger Karl Andersson, EBA ansvarig för RSM i Sverige.

I årets tävling presenteras först en lista med de mest framgångsrika företagen i varje land. Vidare kommer tolv nationella kategorivinnare prisas under en serie av närverksevent runt hela Europa. Avslutningsvis kommer vinnaren i varje kategori för hela Europa annonseras under en stor galafinal i Juni 2018.

För ytterligare information om tävlingen, vänligen kontakta:

RSM:
Karl Andersson, karl.andersson@rsm.se, +46 70 416 92 08