Information om Safe at Seas sociala medier

Safe at Sea AB satsar vidare på högre närvaro på sociala medier. Förutom vår etablerade Facebooksida finns vi även på Youtube, Instagram, Twitter och LinkedIn.

Safe at Sea har under sommaren och hösten ökat sin närvaro på sociala medier för att stå i tätare kontakt med våra kunder för att kunna förmedla både företagsnyheter såväl som nyheter inom branschen. Vi vill härmed upplysa er om att ni kan följa oss på många olika plattformar, för att ni ska få tillgång till det senaste kring bolaget och våra produkter samt få en bättre inblick i vad våra olika distributörer och partners gör runt om i världen.

För alla er sjöräddare, brandmän och andra som använder RescueRunner och gör inlägg kring RescueRunner använd gärna #RescueRunner och @safeatseasweden i era inlägg.

Hjälp oss att få vår egen adress till vår Youtubekanal, så att vi blir lättare att hitta på Youtube. Det gör ni genom att logga in på Youtube med ert Google konto, klicka sedan på knappen ”Subscribe” på vår Youtubekanal enligt länk nedan. Vi behöver 100 prenumeranter för att få vår egen adress.

Gå in och gilla oss och följ oss och dela med av våra inlägg, det kommer öka medvetenheten om RescueRunner och dess förmåga att rädda liv till sjöss!

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Erik Rudelius, Sales & Marketing

erik@safeatsea.se