Samhall i Norsjö tar hem nya affärer - Säkrar 28 tjänster

Efter ett par år av ekonomisk nedgång börjar Samhall i Norsjö nu ta hem fler och bättre affärer. Under de två senaste månaderna redovisas ett positivt resultat. Orsaken är att fler företag får upp ögonen för Samhall. De nya affärerna säkrar jobb åt 28 personer i Norsjö.

– Att företagen i Norrbotten och Västerbotten anlitar Samhall bevisar att vi erbjuder kvalité och är en pålitlig leverantör. Att ha många olika typer av uppdrag är viktigt för Samhall för att kunna erbjuda våra medarbetare bra och utvecklande arbeten inom service och tjänster säger Tommy Thygesen, arbetsområdeschef för Samhall i Norra Västerbotten.

Tommy Thygesen, arbetsområdeschef, 070-666 41 36
Anders Ekberg, pressekreterare, 076-101 90 55