JUSTERAD PRESSINBJUDAN: Satsning på plattform för miljöteknik

Nu gör Sankt Kors och Region Östergötland en gemensam satsning på miljöteknik i Östergötland - ett av regionens styrkeområden. En plattform som ska stimulera utveckling och tillväxt inom miljöteknik i hela regionen ska utvecklas i Ebbepark. Nätverket Cleantech Östergötland är engagerade i satsningen och kommer att fortsätta sitt arbete med att sprida den miljökompetens som regionen besitter, nu även med Ebbepark i verktygslådan.

Välkomna till pressträff där representanter för de tre aktörerna berättar mer om planerna.

Tid:              17 februari kl 13.00 (Obs justerat datum!)

Plats:            Ebbepark, Sankt Kors kontor, Westmansgatan 47, Linköping

Medverkande:
Johan Kristiansson, vd Sankt Kors
Peter Karlsson, strateg Region Östergötland
John Askling, ordförande Cleantech Östergötland

För mer information kontakta:
Eva Ankarberg, Chef Marknad och Kommunikation Sankt Kors Fastighets AB

eva.ankarberg@sanktkors.se