Kom med på en virtuell tur i SAS Lounge via Google Street View

Report this content

Nu kan du uppleva SAS Lounge med Google Street View. Det är SAS Lounge i Köpenhamn som blivit dokumenterad och med detta erbjuds alla möjligheten att utforska SAS populära lounge.

Nyligen presenterade SAS möjligheten att utforska de ombyggda långdistansplanen via Google Street View och nu lanserar SAS den möjligheten för loungen i Köpenhamn. Besökarna kan få en virtuell tur genom alla delarna av loungens lokaler och få en närmare titt på bland annat arbetsrummen, barnhörnan och måltidutbudet

-          Våra lounger erbjuder en avslappnad miljö som vi vet att våra mest frekventa kunder uppskattar. Tack vare Google Street View gör vi det möjligt för fler personer att få ta del av våra produkter och erbjudanden vilket ligger i linje med vår ambition att skapa nya innovativa och digitala lösningar för våra kunder, säger Stefan Hedelius, VP Brand & Marketing på SAS.

SAS lounger finns tillgängliga för kunder med EuroBonus Guld- och Diamant samt de som har Star Alliance Guldkort och för passagerare som reser i SAS Business och SAS Plus. Dessutom kan övriga resenärer besöka SAS lounger på utvalda flygplatser genom att betala 199 SEK per person i samband med att man checkar in via www.sas.se. SAS lounger finns bland annat tillgängliga i Stockholm, Köpenhamn, Oslo. För fullständig lista se här.

SAS Pressjour