Peter Forssman slutar i SAS

PETER FORSSMAN SLUTAR I SAS Peter Forssman, Senior Vice President, Public Relations & Government Affairs, kommer efter eget önskemål att lämna SAS 31 mars 1998 för att driva egen verksamhet. Peter Forssman (57) har suttit i koncernledningen i SAS sedan 1985 där han de senaste fem åren har haft ansvar för information, politiska kontakter och miljöverksamhet. Peter Forssman kommer att efterträdas av Henry Stensson, som idag har en motsvarande befattning i Volvo Personvagnar,Göteborg. SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/04/20030804BIT00270/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/04/20030804BIT00270/wkr0002.pdf

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,500 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 193 countries.