SAS flyger direkt mellan Göteborg och Åre Östersund

-        Många av våra kunder i södra Sverige vill besöka svenska fjällen på sportlovet. Därför är jag mycket glad att vi även i år kan förenkla resan för våra kunder i Skåne och Göteborgsregionen genom att erbjuda direktflygningar, säger Annelie Nässén, Försäljningsdirektör på SAS.

Direktflyget från Göteborg avgår 8 februari med retur 15 februari. SAS flyger även flera gånger dagligen till Åre Östersund från Stockholm Arlanda. Läs mer om avgångs- och ankomsttider här www.sas.se

SAS erbjuder alltid 23 kg incheckat bagage helt utan avgift. Redan 22 timmar innan avresa kan man välja sin sittplats, och ombord erbjuds frukost fram till kl 9:00 och därefter så serveras kaffe eller te till alla ombord.

För ytterligare information, kontakta:
Malin Selander
Pressansvarig, SAS
E-mail: malin.selander@sas.se

SAS är Skandinaviens ledande flygbolag med billigt flyg till resmål i Europa, USA och Asien. SAS erbjuder flest lågprisbiljetter i Skandinavien, med erbjudanden inom Skandinavien. SAS lågpriskalender ger en smidig överblick på våra inrikesflyg och utrikesflyg . SAS är medlem i Star Alliance. För mer information, besök www.sas.se .

Taggar:

SAS AB är Nordens största börsnoterade flyg- och resekoncern och erbjuder flygresor med utgångspunkt från norra Europa. Scandinavian Airlines flyger inom Skandinavien, till och från destinationer i Europa, Nordamerika och Asien. Scandinavian Airlines är medlem och en av grundarna till världens största globala flygallians - Star Alliance™ och kan tillsammans med 27 partners erbjuda över 1300 resmål världen över i 192 länder. För mer information, besök www.sas.se.