SAS och My Academy i nytt samarbete

SAS ingår ett nytt samarbete med Skandinaviens ledande leverantör av läxhjälp, My Academy. Samarbetet som gäller i Sverige och Danmark ger EuroBonus-medlemmar möjligheten att tjäna EuroBonus-poäng när de anlitar My Academy för läxhjälp.

SAS EuroBonus är Nordens största lojalitetsprogram som ger medlemmar möjligheten att tjäna poäng på allt ifrån köp av flygresor, hotell och bilhyrning till banktjänster, shopping och dagligvaruinköp. Nya samarbetspartners tillkommer löpande och i dag offentliggör SAS ett nytt samarbete med My Academy, som är Skandinaviens ledande leverantör av läxhjälp.

- SAS EuroBonus har utvecklats från att vara ett flygbonusprogram till att vara ett brett lojalitetsprogram. Vi utvecklar och förbättrar ständigt vårt EuroBonus-program med nya partners och ambitionen är att kunna erbjuda kunderna fler möjligheter att tjäna poäng. My Academy är den största Skandinaviens ledande leverantör av läxhjälp och levererar service med hög kvalitet och därför är det en naturlig samarbetspartner för oss, säger Nils Lindhe, chef för SAS EuroBonus.

Professionell läxhjälp har under senare år blivit en allt vanligare tjänst som ett komplement till skolan och till föräldrars hjälp med läxorna. Det nya samarbetet med My Academy betyder att EuroBonus-medlemmar nu kan tjäna 250 EuroBonus-poäng på varje läxläsningstimme och en startbonus på 5000 poäng för nya kunder hos My Academy.

- Vi är otroligt glada för vårt nya samarbete med SAS. Vi söker ständigt efter sätt att förbättra våra tjänster och fortsätta öka vår höga kundnöjdhet. Samarbetet med SAS, som ger möjligheten att tjäna EuroBonus-poäng per lektionstimme, skapar ett mervärde för kunderna och fortsätter att förbättra vår servicekvalitet, säger Camilla Uggla, Marknadschef på My Academy.

Samarbetet lanseras i Sverige och Danmark.

Om SAS EuroBonus:

SAS EuroBonus är nordens största lojalitetsprogram. Som medlem kan man tjäna poäng på flygresor, hotell vistelser, bilhyra och dagliga inköp. De intjänade poängen kan användas till flygresor, uppgraderingar, hotell vistelser, presentkort och många andra erbjudanden från deras partners.

Om My Academy:
My Academy är Skandinaviens ledande leverantör av läxhjälp med verksamhet i Sverige och Danmark. My Academy erbjuder läxhjälp i hemmet eller digitalt inom alla de allmänna ämnena inom grund- och gymnasieskola. My Academy har tusentals av universitetsstuderande studiecoaher i sitt nätverk, som alla arbetar utifrån My Academys pedagogiska arbetsmetoder.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
SAS Pressjour 08 797 2944