SAVILLS ANSTÄLLER YTTERLIGARE EN VÄRDERARE TILL GÖTEBORGSKONTORET!

Göteborg är en viktig marknad för oss och vi har för avsikt att öka vår närvaro och vårt utbud av tjänster. Savills förstärker sitt team i Göteborg genom att anställa Peter William-Olsson Berglin. Han kommer närmast från Catella.

För information kontakta:

Karin Zakariasson, Chef Värdering
kzakariasson@savills.se

Savills är ett världens ledande fastighetsrådgivningsföretag med 27 000 anställda i över 600 kontor spridda på mer än 60 länder runt om i världen. Savills i Sverige tillhandahåller bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, corporate finance, värdering, analys och due diligence, uthyrning, fastighetsförvaltning och projektledning.

Om SavillsSavills är en av världens ledande fastighetsrådgivare med 35 000 anställda och över 600 kontor i 60 länder runt om i världen. I Sverige tillhandahåller Savills bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, corporate finance, värdering, analys och due diligence, uthyrning, hyresgästrådgivning, fastighetsförvaltning, fastighetsservice samt bygg- och projektledning. Läs mer på savills.se