SAVILLS ERHÅLLER UPPDRAG PÅ STUREGATAN

Savills har fått uppdrag att hyra ut totalt omkring 1 500 kvm på Sturegatan 15. Huset skall totalrenoveras och kommer kunna erbjuda lokaler av hög klass med ett svårslaget läge mellan Humlegården och Stureparken.

Vi kommer att kunna erbjuda lokaler till verksamheter om mellan 10 och 80 arbetsplatser. Lokalerna kommer att stå klara under fjärde kvartalet 2015. Fastigheten är samägd av fackförbunden ST och Officersförbundet.

- Detta är ett uppdrag som vi tror skall kunna hitta en bra position på marknaden hälsar Oscar Backteman, uppdragsansvarig på Savills.

För information kontakta:

Oscar Backteman, Uthyrning Tel: +46 8 562 286 07
obackteman@savills.se

Savills är ett världens ledande fastighetsrådgivningsföretag med 27 000 anställda i över 600 kontor spridda på mer än 60 länder runt om i världen. Savills i Sverige tillhandahåller bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, corporate finance, värdering, analys och due diligence, uthyrning, fastighetsförvaltning och projektledning.

Om SavillsSavills är ett av världens ledande fastighetsrådgivningsföretag med 30 000 anställda och över 700 kontor i 60 länder runt om i världen. Savills i Sverige tillhandahåller bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, värdering, analys och due diligence, uthyrning, fastighetsförvaltning, projektledning och fastighetsdrift. Läs mer på www.savills.se