Torbjörn Torell ny vd i Scandiaconsult

Torbjörn Torell ny vd i Scandiaconsult Torbjörn Torell har utsetts till verkställande direktör i Scandiaconsult AB. Närmast kommer Torbjörn Torell från Åke Larson Byggare, där han varit vd under de senaste tre åren. Tidigare har han varit avdelningschef i Skanska, där han arbetade i olika befattningar under tretton år. Torbjörn Torell är 42 år. "Med Torbjörn Torell får Scandiaconsult en affärsmässig, kunnig och branscherfaren vd, som blir den samlande kraft som behövs för bolagets framtida utveckling", säger Lars-Ove Håkansson, styrelseordförande Scandiaconsult. Stockholm den 19 januari 1998 SCANDIACONSULT AB (publ) Lars-Ove Håkansson Styrelseordförande ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1998/01/19/19990412BIT00020/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1998/01/19/19990412BIT00020/bit0002.pdf