För andra året i rad SAS Eurobonus bäst

FÖR ANDRA ÅRET I RAD SAS EUROBONUS BÄST. SAS EuroBonus har tilldelats 1997 års International Freddie Award för bästa internationella lojalitetsprogram bland världens flygbolag. Det är andra året i rad som SAS EuroBonus får utmärkelsen. Priset delas årligen ut till det flygbolag som erbjuder sina medlemmar den bästa helhetskombinationen av bra medlemsservice, bonuserbjudanden, förmåner och valmöjligheter. Dessutom har SAS EuroBonus vunnit i kategorierna: Bästa guldprogram, medlemsservice, medlemstidning och internet-sidor. Utmärkelsen Freddie Award har stiftats av den amerikanska tidningen Inside Flyer Magazine. Namnet Freddie Award kommer från den brittiske flygpioniären Sir Freddie Laker som under 1970-talet tilldrog sig berömmelse för sina uppseendeväckande marknadsföringsidéer inom reseindustrin. Vinnaren har röstats fram av medlemmar i flygbolagens lojalitetsprogram. I årets omröstning deltog 19 000 medlemmar från flygbolag över hela världen För ytterligare information: Klas Rosenblad, Director SAS EuroBonus Communication, tel 08/797 44 63 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00470/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00470/wkr0002.pdf