Möt våren i Europa med SAS påskpriser till 51 städer

Möt våren i Europa med SAS påskpriser till 51 städer Den 16 februari startar försäljningen av SAS påskkampanj med specialpriser på flygresor till 51 städer i 23 länder i Europa. Tillsammans med 10 andra flygbolag kan SAS under perioden 5 april till och med 23 april erbjuda förmånliga flygresor. - Antalet destinationer är dubbelt så många jämfört med föregående års påskkampanj och tillsammans med våra partners har vi i år möjlighet att erbjuda denna stora variation av resmål, säger Yvonne Frykfors, marknadskommunikatör på SAS Marketing Sverige. Prisexempel tur och retur: Göteborg - Amsterdam kostar 2.045 kronor. Karlstad - London kostar 2.236 kronor. Malmö - Bologna kostar 2.386 kronor. Stockholm - Madrid kostar 2.456 kronor. Sundsvall - Berlin kostar 3.121 kronor. Alla priser inkluderar skatter och avgifter. Barn mellan 2 till 11 år får 33% rabatt och barn under 2 år utan eget säte får 90% rabatt. Resenärerna kan boka sin resa från och med den 16 februari till och med den 31 mars. Resan kan göras mellan den 5 april och 23 april. Bokning måste ske 21 dagar före avresa och betalning inom 7 dagar efter bokning, dock senast 31 mars. Man måste stanna borta minst en natt, mellan fredag och lördag eller lördag och söndag, och som längst till sista returdag den 23 april. Från den 16 februari finns ytterligare information om SAS påskpriser på www.sas.se För eventuella frågor, vg ring: Yvonne Frykfors, SAS Marketing Sverige, tel. 08-797 27 51 eller 070-997 27 51 SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/01/20030801BIT00640/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/01/20030801BIT00640/wkr0002.pdf