SAS Inrikes belönar trogna ungdomsresenärer

SAS INRIKES BELÖNAR TROGNA UNGDOMSRESENÄRER Res fyra tur- och returresor så bjuder SAS på den femte. Det är innehållet i den nya ungdomssatsning som SAS lanserar på inrikesnätet från den 9 juni. Erbjudandet gäller alla ungdomar under 26 år som reser på ungdoms-standby eller på bokningsbar ungdomsbiljett. Vad som behövs för att kunna utnyttja erbjudandet är ett speciellt ungdomskort som kan hämtas på de flygplatser i landet där SAS flyger, eller rekvireras direkt från SAS. På kortet fyller resenären i datum och tid för sina resor och behåller flygkupongerna. Efter att ha betalt fyra ungdomsbiljetter, tur- och retur, är det bara att skicka in kortet och kupongerna till SAS så kommer en tur- och returbiljett på valfri flygsträcka i Sverige med posten hem. - Ungdomar har i regel möjlighet att resa sådana tider på dagen då vi har lediga stolar. Många ungdomar vill resa mycket och de får med ungdomskortet en rejäl rabatt på SAS vilket vi givetvis hoppas ska leda till ökat ungdomsresande, säger Karin Strömberg, SAS Inrikeschef. - Vi vill att flyget ska bli det självklara valet för framtidens resenärer, säger Karin Strömberg. För ytterligare information: Karin Strömberg, SAS Inrikeschef, tel: 08/797 1903, eller, Ann-Margaret Dovhage, Prisansvarig SAS inrikes, tel: 08/797 2979. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/29/20030729BIT00420/wkr0001.doc