SAS sommarerbjudande i Europa

SAS SOMMARERBJUDANDE I EUROPA Upplev Europa med SAS i sommar -- och ta med äkta hälften eller en god vän till halva priset. Denna sommarkampanj från SAS gäller under perioden 15 juni - 31 augusti och baseras på låga Jackpot-priserna. Medföljande barn mellan 12 och 17 år betalar endast 25 procent av vad Jackpot-biljetten normalt kostar. Försäljningen av kampanjbiljetterna startar den 27 maj. Följande europeiska städer omfattas av SAS sommarkampanj: Amsterdam, Bryssel, Bologna, Barcelona, Budapest, Edinburgh, Geneve, Glasgow, Helsingfors, London, Luxemburg, Lyon, Madrid, Manchester, Milano, Moskva, Newcastle, Uleåborg, Paris, Poznan, Pori, Prag, Riga, Rom, St. Petersburg, Szczecin, Tallin, Tammerfors, Venedig, Vasa, Vilnius, Warszawa, Wien, Zürich och Åbo. Två vuxna personer som reser tillsammans från Stockholm till exempelvis Wien, betalar totalt 4.800 kronor för resan ( huvudpersonen 3.200 och medresenär 1.600 kronor). Det är enkla regler som gäller för kampanjbiljetten: Den måste köpas senast sju dagar före avgång, resan måste omfatta natten mellan lördag och söndag och man måste naturligtvis vara minst två personer som reser tillsammans. Biljettens giltighet är maximalt en månad och den kan inte återbetalas. Liksom för andra rabattbiljetter gäller erbjudandet i mån av platstillgång. SAS CORPORATE COMMUNICATIONS För ytterligare information: Gunnar Norrstam, Manager Pricing, tel. 08 - 797 2161 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/29/20030729BIT00390/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/29/20030729BIT00390/wkr0002.pdf