SAS visar valmöjligheter i ny tv-kampanj

SAS VISAR VALMÖJLIGHETER I NY TV-KAMPANJ I dag inleder SAS en reklamkampanj i svensk, norsk och dansk TV. Kampanjen består av två block innehållande två 45-sekundersfilmer. De visar på ett annorlunda sätt friheten i resandet inom, till och från Skandinavien. SAS har många avgångar att välja mellan vilket ökar flexibiliteten och valmöjligheterna för resenärerna. Den första delen av den svenska kampanjen går i två veckor och visas i TV4. Den andra delen, som startar vecka 22, går dessutom i TV3 och Kanal 5. - Vi har valt att kommunicera med vår kund genom att berätta en "mjuk historia med hårt budskap". Detta gör vi med glimten i ögat och vi vill att filmen skall lämna glädje och ett leende efter sig hos tittaren, säger Michael Persson, på SAS marknadsavdelning. Filmen har gjorts i samarbete med Observera/Grey och Jarowskij produktion, med Magnus Wikman som producent. För ytterligare information, kontakta: Michael Persson, SAS marknadsavdelning, tel. 070-597 16 34 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00540/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00540/wkr0002.pdf