SEAT erbjuder skjuts med nya Leon under Almedalsveckan

I samarbete med Expressen erbjuder SEAT Almedalsbesökare skjuts till deras nästa destination.

Visby, 2013-07-01, Expressen är en av de största mediebevakarna under politikerveckan i Almedalen och på Expressens scen kommer många politiker att intervjuas. Med många Almedalsveckor innanför västen, vet Expressen värdet av att snabbt och enkelt få tag på en bil och i samarbete med SEAT erbjuds politiker och övriga Almedalsbesökare shuttle-service från Expressens scen eller till sitt nästa möte.

Det är med Nya SEAT Leon som besökarna kommer att få åka. Nya Leon, fem dörrars versionen, lanserades i januari i år, nu i sommar lanseras Leon SC Sport coupé och i slutet av året blir Leonfamiljen fulltalig när SEAT lanserar Leon ST kombi.

Är du i Almedalen och önskar skjuts med SEAT Leon och inte ser den Expressenstripade bilen ring då till vår chaufför på 072-240 24 56, så hämtar vi dig direkt när SEAT:s Expressenbil är ledig.

SEAT med huvudkontoret i Barcelona ingår i Volkswagen Group. SEAT utvecklar och producerar bilar som särskiljer sig genom uttrycksfull design. Modellprogrammet i Sverige omfattar Mii, Ibiza, Toledo, Leon, Altea XL, Exeo och Alhambra. Under 2012 såldes totalt 321 000 bilar i de 73 länder där SEAT är verksamma.