Inbjudan till presskonferens

Inbjudan till presskonferens SEB presenterar niomånadersresultatet för 2001 Lars H Thunell, VD och koncernchef, och Anders Rydin, ekonomi- och finansdirektör, finns på plats för att berätta om och kommentera SEB:s resultat för årets nio första månader. Plats: Kungsträdgårdsgatan 8 Tid: Torsdag 25 oktober klockan 10.30 Resultatet för tredje kvartalet publiceras på morgonen torsdag den 25 oktober och finns då tillgängligt på www.seb.se. För den som önskar avlyssna telefonkonferensen samma dag klockan 16.00 - 17.00 gäller följande telefonnummer: +44 (0) 20 8240 8248. Ring fem minuter före utsatt tid och uppge SEB. Telefonkonferensen sänds även via nätet på adress www.seb.net Välkomna! Boo Ehlin Presschef 08-763 85 77 070-763 85 77 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/22/20011022BIT00570/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/22/20011022BIT00570/bit0001.pdf