SEB presenterar vårprognosen

PÅMINNELSE Inbjudan till presskonferens SEB presenterar vårprognosen SEB:s ekonomer presenterar konjunkturrapporten Nordic Outlook. Presskonferens torsdag 14 mars klockan 11.00, Kungsträdgårdsgatan 8, Stockholm. * Konjunkturen vänder: Hur hållbar är uppgången? * Takten i räntehöjningarna: Hur snabbt går det? * ERM-inträde nästa år: Vad betyder det för den ekonomiska politiken? Frågorna besvarar av Klas Eklund, chefekonom, SEB och Håkan Frisén, chef för Ekonomisk Analys, SEB. Tid: Torsdag 14 mars klockan 11.00 Plats: Kungsträdgårdsgatan 8, Stockholm Välkomna! Boo Ehlin Presschef Telefon 08-763 85 77 070-763 85 77 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/12/20020312BIT00170/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/12/20020312BIT00170/wkr0002.pdf