SEB presenterar första halvårets resultat

Inbjudan till presskonferens SEB presenterar första halvårets resultat Lars H Thunell, VD och Koncernchef, finns på plats för att presentera och kommentera årets halvårsrapport. Plats: Kungsträdgårdsgatan 8, Stockholm Tid: Torsdagen den 22 augusti kl 10.30 Resultatet kommer att offentliggöras på morgonen och även finnas på SEB:s hemsida www.seb.se Välkomna! Gunilla Wikman Koncerninformationschef 08-7638125, 070-7638125 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/19/20020819BIT00690/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/19/20020819BIT00690/wkr0002.pdf