Ny ekonomidirektör

Ny ekonomidirektör för Seco Tools Koncernen Tomas Eliasson, 38 år, har utsetts till ekonomidirektör och medlem av koncernledningen för Seco Tools Koncernen och tillträder sin befattning i januari 2002. Tomas Eliasson, med en lång och gedigen karriär inom ABB-koncernen, kommer närmast från positionen som ekonomichef vid ABB Robotics AB, ett av världens största företag för utveckling och produktion av industrirobotar. Fagersta den 26 oktober 2001 SECO TOOLS AB; (publ) För kompletterande uppgifter var vänlig ring Lars Renström, VD och koncernchef, tel 0223-401 10. E-mail kan skickas till investor.relations@secotools.se Tidigare publicerade pressmeddelanden finns tillgängliga under avsnittet "Investor Relations" på Seco Tools hemsida (www.secotools.se) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/26/20011026BIT00480/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/26/20011026BIT00480/bit0001.pdf