Save the date: Securitas arrangerar Investor Update den 20 september

Securitas koncernledning kommer att presentera och besvara frågor på vårt möte för investerare i Stockholm den 20 september 2018.

Securitas VD och koncernchef Magnus Ahlqvist kommer tillsammans med CFO Bart Adam och CIO Martin Althén uppdatera investerare, analytiker och media om Securitas verksamhet och strategi. Denna uppdatering är det första tillfälle för den nytillträdde VD:n och koncernchefen Magnus Alhqvist att presentera sin syn på företaget för en bredare grupp av intressenter. Presentationerna kommer att inkludera strategiskt focus och Securitas kunderbjudande, nuvarande finansiella mål och historisk utveckling liksom omvandlingen av Securitas till ledaren inom intelligent säkerhet. Mötet kommer att avslutas med en frågestund.

Mötet kommer att äga rum i Stockholm på Hotel Courtyard by Marriott Kungsholmen och startar kl 08.30 och avslutas cirka kl 11.00. Koncernledningens presentationer kommer att webbsändas live.
Detaljerad information om programmet och registrering kommer att meddelas i augusti.

Micaela Sjökvist, IR-chef och stf Kommunikationsdirektör, Securitas AB, mobil 076-116 7443 eller e-post micaela.sjokvist@securitas.com