Välkommen till Sedermeradagen Göteborg den 18 oktober 2017

Den 18 oktober 2017 anordnar Sedermera Fondkommission en stor investerardag på Elite Park Avenue Hotel i Göteborg. Under investerardagen, som inleds klockan 07.30 och avslutas med lunch klockan 12.30, kommer tio bolag från flera olika branscher att presentera sina verksamheter och framtidsplaner. Deltagande på Sedermeradagen är kostnadsfritt och anmälan är fortfarande öppen.

Sedermeradagen är en investerardag som anordnas av Sedermera Fondkommission. Syftet med dagen är att under trevliga former låta investerare möta och lära sig mer om intressanta bolag inom micro- och smallcapsegmentet. Dörrarna till Sedermeradagen på Elite Park Avenue Hotel öppnas klockan 07.30 och dagen inleds med kaffe och frukost. Mellan klockan 08:00 och 12:30 kommer tio bolag att presentera sina verksamheter och framtidsplaner. Dagen innehåller fikapauser och avslutas med en lunch.

”Vi anordnar nu för tredje gången Sedermeradagen i Göteborg. Precis som vid tidigare tillfällen ser vi fram emot att kunna erbjuda en dag med intressanta bolagspresentationer. Vi på Sedermera Fondkommission tycker att denna form av investerardagar är ett mycket bra sätt för företag och investerare att lära känna varandra. Vi hoppas att du som besökare tar dig tiden att ställa frågor till bolagen och mingla med andra investerare som gästar oss. Syftet med Sedermeradagen är att bolagen och du som investerare ska träffas under trevliga former och lära känna varandra bättre, men också möjliggöra möten där kunskap och erfarenheter kan utbytas”, säger Fredrik Rahl, verksamhetschef på Sedermera Fondkommission.

För anmälan och mer information om Sedermeradagen Göteborg, besök www.sedermeradagen.se. Deltagande är kostnadsfritt.

Deltagande bolag på Sedermeradagen Göteborg 2017

-AdderaCare AB
-VibroSense Dynamics AB
-ExpreS2ion Biotech Holding AB
-MenuCard AB
-QuickCool AB
-2cureX AB
-NextCell Pharma AB
-Idogen AB
-Colabitoil Sweden AB
-SynAct Pharma AB

För ytterligare information om Sedermeradagen, vänligen kontakta:

www.sedermeradagen.se

Samarbetspartners

Sedermera Fondkommission erbjuder tjänster för bolag som är noterade eller står inför notering på en marknadsplats. Bolagets tjänster omfattar corporate finance, certified adviser, förvärv och företagsöverlåtelser (M&A), finansiell kommunikation, emissionshantering och likviditetsgaranti. Sedermera Fondkommission är en bifirma till ATS Finans AB, ett värdepappersbolag under Finansinspektionens tillsyn. Sedermera Fondkommissions huvudkontor finns i Malmö. Bolaget har även kontor i Lund (Medicon Village) och Norrköping (Norrköping Science Park). Organisationen består av cirka 20 personer. Sedermera Fondkommission arbetar för långvariga kund- och investerarrelationer.