Aktiespararnas video från Aktiedagen i Göteborg med VD Johan Olson, SensoDetect AB (publ.)

Aktiespararna har nu publicerat inspelningar från Aktiedagen i Göteborg med Johan Olson, VD i Sensodetect. Presentationen är ca 30 minuter och inkluderar en kort utfrågning av Aktiespararna på slutet.

Aktiespararna hade den 27 november en stor Aktiedag i Göteborg där bland annat Sensodetects VD, Johan Olson, var inbjuden att tala om bolaget och dess utveckling. Presentationen finns nu att se på både Aktiespararnas sida och via länk hos Aktietorget.

Presentationen fokuserade på bolagets marknad och kommande lansering samt en kort utfrågning med Aktiespararna.

"Det har varit en mycket spännande dag i Göteborg där jag förutom att jag fick möjlighet att presentera bolaget på scen också fick möjlighet att samtala med många intresserade små och stora aktieägare. Jag fick även möjlighet att träffa en av de stora investment bankerna när jag ändå var i Göteborg vilket är mycket positivt.", säger VD Johan Olson, SensoDetect Ab (publ.)

Aktieägarnas länk till presentationen finner Ni här;

VD, Johan Olson, SensoDetect AB (publ.)