Aktiespararnas video med Johan Olson, VD i SensoDetect på Aktiedagen i Lund

Aktiespararna har nu publicerat inspelningar från Aktiedagen i Lund med Johan Olson, VD i Sensodetect. Presentationen är ca 30 minuter och inkluderar en kort utfrågning av Aktiespararna på slutet.

Aktiespararna hade den 31 januari en stor Aktiedag i Lund på Medicon Village där bland annat Sensodetects VD, Johan Olson, var inbjuden att tala om nystarten i bolaget. Presentationen finns nu att se på både Aktiespararnas sida och via länk hos Aktietorget.

Presentationen fokuserade på en kort bakgrund, nystart med genomlysning och effektivisering samt kort om marknad och teknisk analys samt en kort utfrågning med Aktiespararna och åhörare.

e-post: jo@sensodetect.se

Sensodetect belyser genom patenterad utrustning hjärnstammens reaktioner på ljudstimuli i syfte att ge sjukvården tydliga avvikelser och mönster för användning inom främst psykiatrin. Målet är att öka effektiviteten inom psykiatrin och därmed nyttan för sjukvården, samhället, patienter och anhöriga.