SensoDetect - Ny tid för presentation på aktiedagen den 27 november i Göteborg

Presentationen som VD Johan Olson kommer hålla på Aktiespararnas Aktiedag den 27 november flyttas till 15.40 och beräknas hålla på till ca 16.10. Hela presentationen och utfrågningen kommer websändas av Aktiespararna.

"Jag är tacksam att vi kunnat flytta vår tid till en mer välbesökt eftermiddagstid även om jag räknar med att väldigt många lika gärna följer våra presentationer över webben så känns det bra att kunna skjuta detta till 15.40. Det innebär också att jag hinner med en kortare presentation på ett mindre investerarmöte även på förmiddagen" säger VD, Johan Olson, SensoDetect

Mer information om Aktiedagen finns på Aktiespararnas hemsida där man också kan följa websändningen.

Jag är tacksam att vi kunnat flytta vår tid till en mer välbesökt eftermiddagstid även om jag räknar med att väldigt många lika gärna följer våra presentationer över webben så känns det bra att kunna skjuta detta till 15.40. Det innebär också att jag hinner med en kortare presentation på ett mindre investerarmöte även på förmiddagen.
VD, Johan Olson, SensoDetect AB (publ.)