SensoDetect deltar på Aktiekvällen i Lund den 15 november

Under Aktiekvällen den 15:e November kommer SensoDetects vd Johan Olson att hålla en presentation med tonvikt på hur utvecklingen enligt den nya strategin fortlöper och ge en uppdatering till såväl befintliga aktieägare som potentiellt nya om marknadsintroduktionen som står för dörren. Aktiespararna är värd för arrangemanget.

SensoDetects VD, Johan Olsson kommer hålla en presentation under kvällen med fokus på nyheter från Bolivia, hur arbetet fortlöper och marknadsintroduktionen som står för dörren. Det kommer finnas möjligheter under kvällen att ställa frågor och värd för arrangemanget är Aktiespararna.

"Det är mycket som händer nu i SensoDetect och jag vill därför gärna förmedla den utveckling vi sett under hösten och hur stora steg som tagits mot en marknadsintroduktion även om vi förlängt studien i Bolivia som fått konsekvenser för tidplanen så menar jag ändå att vi är bättre positionerade än tidigare.", säger VD, Johan Olson, SensoDetect AB (Publ.)

SensoDetect belyser genom patenterad utrustning hjärnstammens reaktioner på ljudstimuli i syfte att ge sjukvården tydliga avvikelser och mönster för användning inom främst psykiatrin. Målet är att öka effektiviteten inom psykiatrin och därmed nyttan för sjukvården, samhället, patienter och anhöriga. SensoDetect är sprunget ur mångårig forskning vid Kliniskt psykoakustiskt laboratorium i Lund. Bolagets aktie är listad på Spotlight Stock Market.

VD, Johan Olsson, SensoDetect AB (publ.)