Sensys Traffic AB får order på automatiska övervakningssystem.

Sensys Traffic AB får order på automatiska övervakningssystem. Utbyggnaden av system för automatisk hastighetsövervakning i Sverige fortsätter och Sensys har fått en order av sin Svenska samarbetspartner med ett totalt ordervärde på 2.2 miljoner kronor. Systemen ska levereras till Svenska Polisen under hösten 2003. Utfallet av den automatiska hastighetsövervakningen i Sverige är fortsatt mycket positivt och vi förväntar oss en fortsatt utbyggnad. Sensys försäljning i Förenade Arabemiraten fortsätter att utvecklas och Sensys har fått en tilläggsbeställning av utrustning för omedelbar leverans. Ordern uppgår till 0.7 miljoner kronor. Jönköping den 11 juni 2003 Sensys Traffic AB (publ) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/11/20030711BIT00450/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/11/20030711BIT00450/wkr0002.pdf