Sensys Traffic AB varslar 22 personer i Jönköping

Sensys Traffic AB varslar 22 personer i Jönköping Som en konsekvens av vad som meddelats i tidigare pressmeddelande har styrelsen i Sensys Traffic AB beslutat och genomfört ett varsel som berör 22 personer vid bolagets kontor i Jönköping. Berörda fackförbund har kallats till MBL-förhandlingar. Jönköping den 22 oktober 2001 SENSYS Traffic AB (publ) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/22/20011022BIT00150/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/22/20011022BIT00150/bit0001.pdf