Sensys Traffic ABs delårsrapport

Sensys Traffic ABs delårsrapport Sensys Traffic ABs delårsrapport är aviserad till tisdagen den 30 oktober. Under rådande omständigheter är det inte möjligt att lämna rapport utan detta kommer att göras i samband med att information avseende pågående förhandlingar och villkoren för en planerad nyemission lämnas. Jönköping den 25 oktober 2001 Sensys Traffic AB (publ) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/25/20011025BIT01710/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/25/20011025BIT01710/bit0002.pdf