Ny tid för investerarpresentation på Remium

Investerarlunchen som planerades på Remium 7 juni har blivit framflyttad till den 14 juni. Se ny info och hur du anmäler dig nedan.

SMG:s VD Anders Brinck kommer vid detta tillfälle att presentera gruppen och kommer därefter svara på frågor, bl.a. relaterade till den pågående spridningsemissionen vars teckningstid pågår 31 maj till 19 juni.

Information om eventet

Vad: Investerarpresentation med Shortcut Media Group.
Var: Remium, Humlegårdsgatan 20, 3tr, Stockholm
När: Onsdag 14 juni Kl. 12.00 – 13.00

Deltagande är kostnadsfritt och öppet för alla. Det kommer även att serveras lunch.

O.S.A via mail till info@remium.com eller på http://www.123contactform.com/form-1793481/Introducese-Bolagspresentationer. Antalet platser är begränsat och Remium ber intresserade att anmäla sitt intresse så snart som möjligt.

Varmt välkommen att komma och lyssna!

Shortcut Media Group är en av Sveriges ledande, mest prisbelönta, oberoende produktionsgrupper och producerar bl.a. reklam- och företagsfilm, trailers, animerad film, promos samt tillhandahåller postproduktion. Gruppen består av Bond Street Film, Oddway Film, Shortcut Post, Good Motion, Shortcut Film samt Shortcut Graphics. Bolagets aktie är noterad på AktieTorget. Under 2016 uppvisade Shortcut en omsättningstillväxt om 229% samt en rörelsemarginal på 9%.
Shortcut Media Group är det enda noterade filmproduktionsbolaget i Norden.

Shortcuts film avseende bokslutskommunikén 2016 finnas att se här: https://vimeo.com/206008644.