Shortcut deltar i investeringsseminarium på Scandic Anglais 5 december

Shortcut Media är först ut när Aktiespararna Stockholm Vasa och Financial Stockholm anordnar årets sista investeringsseminarium på Scandic Anglais, på Stureplan 5 december. Shortcut Media presenteras av VD Anders Brinck strax efter att eventet börjar kl 17.45.

Eventet är det sista i en rad träffar som arrangörerna Financial Stockholm, mötesplats för finansiella proffs och aktiesparare i Stockholm city, samt Aktiespararnas lokalavdelning Stockholm Vasa anordnat under året. Utöver Shortcut Media deltar ett antal företag som verkar inom olika intressanta områden.

Var: Hotell Scandic Anglais, Humlegårdsgatan 23 i Stockholm
När: Måndag 5 december Kl. 17.45 – 21.00

Eventet är kostnadsfritt och öppet även för icke medlemmar i Aktiespararna och Financial Stockholm. Antalet platser är dock begränsat och fördelas enligt först till kvarn. Utöver kvällens föreläsningar bjuds det på mat och dryck samt mingel med presenterande företag och gäster.

Läs mer om eventet och anmäl dig här.

Har du inte möjlighet att delta kan du följa eventet live tack vare Financial Stockholm, livesändningen startar samtidigt som eventet och den hittar du här.

Hoppas att vi ses den 5:e december!

Shortcut Media Group består av Bond Street Film, Shortcut Post, Good Motion, Shortcut Film samt Shortcut Graphics och är en Stockholmsbaserad, snabbväxande, oberoende produktionsgrupp som bl. a. erbjuder filmproduktion, postproduktion, grafik, trailers, 3D-animation och visuella effekter. År 2015 omsatte koncernen ca 34 Mkr och sysselsatte motsvarande ca 35 heltidstjänster. Under de första nio månaderna 2016 omsatte koncernen ca 30 Mkr, vilket motsvarar en organisk tillväxt om ca 44% jämfört med samma period föregående år.