Välkommen på rundvandring hos Shortcut Media!

Onsdagen den 26 oktober bjuder vi in våra investerare till en rundvandring av våra lokaler på Karlavägen och Ynglingagatan.

Sedan noteringen i juni har mycket hänt och vi är jätteglada att gamla och nya investerare vill följa oss mot vårt mål att bli landets ledande, oberoende produktionsgrupp inom rörlig bild i kortformat. (Se vårt senaste nyhetsbrev för mer info).

Vi vill ge er tillfälle att träffa oss samt erbjuda en närmare inblick i vår verksamhet.
Onsdagen den 26 oktober har vi därför planerat in en rundvandring på Shortcut-bolagens huvudkontor samt på Bond Street Film. Utöver rundvandring i lokalerna där du tillsammans med andra investerare får titta in i produktion och träffa produktionspersonal kommer det att ges möjlighet till Q&A med respektive bolags VD Anders Brinck och Lars Bilk. Även Gustaf Jannerfelt som är VD för nyförvärvet Goodmotion AB kommer att finnas på plats på Bond Street för att visa 3D-grafik med mera för den nyfikne. Eftermiddagen avslutas sedan med enklare AW hos Bond Street på Ynglingagatan.

Nedan är de tider som gäller för dagen:

-       Kl 13-14:30 på Shortcut, Karlavägen 108, 8tr

-       Kl 15-16:30 på Bond Street, Ynglingatan 15

OSA senast 19 oktober till event@shortcutmedia.se. Skriv gärna om du/ni önskar besöka ett av kontoren ovan eller bägge.

Med förhoppning att få se dig den 26e!

Vänliga hälsningar från Anders med kollegor.