2012-03-12 SweNug (Sweden .Net user group) Appslöjd

Ibland behöver man avsätta en stund för att komma loss med sin utveckling- detta är precis ett sådant tillfälle! Passa på att få hjälp, inspiration, eller varför inte bara lite sällskap av likasinnade!

Appslöjd kommer nu till Linköping och vi kommer att vara hos Sigma, som sponsrar eventet, på Teknikringen 10. Under kvällen kommer det att bjudas på lättare förtäring, dryck och tilltugg. Vi öppnar dörrarna vid 17:30 men kom när det passar dig! Vi räknar att hålla på fram till 21.00. Sitt ner tillsammans, ensam eller med oss och utveckla. Det finns även möjlighet att få testa dina appar på riktiga telefoner om du inte har en egen WindowsPhone. Kvällen riktar sig till dig som är nybörjare eller van utvecklare.

På plats finns Dag König (@Buzzfrog), Jessica Engström (@Grytlappen) och Jimmy Engström (@Apeoholic).
Från SweNug och Sigma närvarar Pierre Fransson (@xatazch) och Anders Ivner (@andersivner).

Anmälan sker på http://appslojdlinkoping.eventbrite.com/

Väl mött den 12:e mars!

För mer information kontakta:

Pierre Fransson

pierre.fransson@sigma.se

0730-287871

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i nio länder. www.sigma.se

Taggar: