2012-03-22 SharePoint 2010 och hur man får med sig organisationen i förändringen

INBJUDAN TILL ETT INSPIRERADE LUNCHMÖTE

Gör Ert Intranät till ett modernt forum där Ni kan dela på information och kunskap!

Vi vet att detta är ett ämne som berör många, en del har säkert kommit väldigt långt i ett införande, andra kanske bara är i startgroparna. Oavsett vilket är vi säkra på att SharePoint 2010 är något som många är intresserade av och där vi alla kan dela med oss av våra erfarenheter kring hur ni kan säkra effekterna av ert projekt.

Samarbeta bättre, kommunicera med dina kolleger på nya och kreativa sätt. Hitta och samarbeta med personer som har rätt färdigheter, expertis och delade intressen.

Arbeta snabbare, bli snabbt mer produktiv. SharePoint 2010 fungerar effektivt med teknik du redan använder som Microsoft Office, Microsoft Exchange Server och med chatt och IP-telefoni över Lync.

Arbeta smartare, fatta bättre affärsbeslut. Leta enkelt reda på rätt affärsinformation, oavsett vem som skapade den, vilket format den har eller var den finns och publicera rapporter som hjälper alla att fatta bättre beslut.

Inte bara teknik – Intranät handlar om kommunikation, dialog och människor, vi kommer att visa på vikten av att hantera både den tekniska och den mänskliga delen för att säkra ett lyckat projekt.

Ulrika Rask-Lindholm från Höganäs AB delar med sig av deras erfarenheter.

DATUM & PLATS:

MALMÖ
22 mars - Sigmas kontor, Dockplatsen 1, plan 5

HELSINGBORG
27 mars - Sigmas kontor, Rönnowsgatan 10

TID: 12.00–13.00 - Vi bjuder på mat och dricka.

Möjlighet till mingel efteråt för de som vill nätverka och utbyta erfarenheter

ANMÄLAN: Skickas till linda.ynner@sigma.se

Väl mött!

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se