2012-04-19 My Team i Malmö - För att alla företag behöver en stor IT-avdelning

INBJUDAN TILL ETT INSPIRERANDE SEMINARIUM

My Team - Ditt team hos Sigma. Vi tycker att alla företag borde ha en stor IT-avdelning.

Tillräckligt stor för att kunna ta över drift och support av egenutvecklade system och hjälpa till att hitta buggar i system som ingen hos dig hinner eller kan ta tag i.

Tillräckligt stor för att kunna utveckla ny funktionalitet, anpassa gamla system för nya omvärldskrav och byta ut system som har passerat bäst före-datum.

Men samtidigt liten nog för att få den personliga kontakten, det personliga engagemanget och för att veta vem det är man pratar med när man ringer och ber om hjälp.

På detta frukostseminarium vill vi prata om vinsten att ha ett My Team hos Sigma.

Datum: 17 april 2012
Plats: Östra Vittusgatan 36, Karlskrona

Datum: 19 april 2012
Plats: Dockplats 1, Malmö

Datum: 24 april 2012
Plats: Rönnowsgatan 10, Helsingborg

Datum: 26 april 2012
Plats: Reveljgränd 5, Växjö

Det kommer att finnas frukost från kl. 08.00 med möjligheter för mingel.
Sedan börjar seminariet kl. 08.30 och varar till 09.30 med möjlighet att ställa frågor.

Vi förväntar oss att vara klara c:a kl. 10.00.

Anmälan till linda.ynner@sigma.se

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se

Taggar: