2012-05-09 Besök oss på IPEXPO 2012 9-10 maj

Sigmas tjänster och lösningar tar molnet ner på jorden. Vi presenterar Sigmas tjänster och lösningar inom IT-infrastruktur och visar praktiska exempel på implementering av Microsoft Office 365,  Intune och Lync.

IPEXPO 2012 äger rum på Kistamässan i Stockholm 9-10 maj. Mässan är Nordens enda renodlade forum för alla som är verksamma inom IT-infrastruktur och har 6 fokusområden som tillsammans handlar om hur man bäst hanterera framtidens nätverk där IP, Data, Voice och video möts.

Välkommen att besök oss i monter G04A (mer information)

Har du frågor om våra tjänster redan nu, kontakta mig!

Roger Bäck
roger.back@sigma.se
Tel. +46 (0)733 207 318

På mässan träffar du våra experter inom dessa områden:

Office 365 och Windows Intune i praktiken
Vi berättar om våra kundimplementationer och vår paketering kring Cloud & OnlineServices där vi erbjuder en helhetslösning som tar kunden på ett tryggt och säkert sätt till molnet.

Sigma är Microsoft Cloud Accelerate Partner.

Microsoft Lync - så lyckas du med implementeringen
Med våra tjänster ser vi till att medarbetarna kan utnyttja de senaste teknologierna och möjligheterna att arbeta oberoende av var man råkar befinna sig fysiskt och tidsmässigt. Vi berättar om hur vi lyckats göra våra kunders IT-avdelningar till hjältar genom att de kan leverera förstklassiga kommunikationslösningar till sina slutanvändare.

Sigma är Microsoft Lync VIP Partner.

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se

Taggar: