2013-03-01 Inspirationsdag om kommunikation, internt och externt: - Från ord till handling

De tekniska möjligheterna till smarta kommunikationslösningar finns – men hur lyckosamma de blir beror på hur ni etablerar dem, internt och externt. Vi berättar hur ni skapar en framgångsrik mobil handel, bygger en attraktiv webbplats och konverterar era aktiviteter i alla kanaler till önskad effekt.

Dagens andra fokus är den interna kommunikationens revolution. Det är dags att inse vikten av målgruppsanpassad kompetensutveckling och intranät! Framtidens arbetsplats kan bli långt mer flexibel, effektiv och attraktiv om de mobila kommunikationslösningarna får ta över.
Låt oss visa hur ni tar er från ord till handling. Det kommer garanterat bli en inspirerande dag!

Inspirationsdagen håll på Lindholmen Sience Park i Göteborg den 1 mars kl 8 - 12.

Läs mer om programmet och boka upp fredagen den 1 mars i din kalender redan nu och anmäl dig på sigma.se/inspirationsdagarna.

Du kan även tala med alla föreläsare och andra intresserade deltagare redan nu i eventets Linktedin-grupp:
Framtidens kommunikation: Från ord till handling.

Moderator: Karin Adelsköld, Sveriges mest kreativa på webben och årets komiker 2011.

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION:

CHARLOTTE SVANSTRÖM

Affärsområdeschef | +46 730 31 51 71
Charlotte.svanstrom@sigma.se

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se

Taggar:

Snabbfakta

Den 1 mars är det åter dags för en inspirationsdag i Sigmas regi. Denna gång är temat Kommunikation, internt och externt. Hur du lyckas etablerar de nya strategierna och den nya tekniken och skapar konkret nytta. Hur du tar dig - Från ord till handling. Läs mer på http://www.sigma.se/inspirationsdagarna Välkommen!

Det mobila arbetslivet är grunden för framtidens framgångsrika företag.
Henrik Askervi, Sigma
Charlotte Svanström, Sigma